beats by dre cheap

Stres

Što je to zapravo stres? Ubrzano, kratko i plitko dišete, srce vam lupa, u glavi bubnja, grči se želudac i sl. To su simptomi stresa. U svakodnevnom se životu neprestano suočavamo sa stresom i situacijama koje mogu prouzrokovati beznačajni događaji poput kašnjenja na posao ili sastanak, uznemirenosti i briga zbog raznoraznih razloga, ili gubitak na kladionici,lotu,bingu ako smo promašili za jedan,nedostatak novca je svakidašnji stres,svađa sa najbližim ili sa šefom,gužve u saobraćaju,ukratko naše nezadovoljstvo nas uništava. Zapravo borba između našega uma i tijela pokazuje kako je prosječan čovjek pod stresom uglavnom zbog vlastitih osjećaja ili zbog svog psihološkog odnosa prema stresu. Osjećaji poput nestrpljivosti, nemira, straha ili ljutnje, mogu izazvati stres, a njegova pojava izravno djeluje na živčane impulse i mišićnu napetost. Ako se stres javlja rijetko, on neće pogubno djelovati na tijelo i um. No, ako on duže traje i uzrokuje stalan pritisak, tijelo je prisiljeno lučiti dodatne količine stresnih kemikalija. Ono tada nastoji da se brzo oporavi, ali se pri tome i brže troši. Trajni će stres na kraju prouzrokovati i uništenje tjelesne snage. Tijelo se pod stalnim stresom oštećuje. Čak su i tjelesni organi napadnuti,kao što su jetra,kardiovaskularni sistem,pluća,kompletan probavni sistem. Tjelesni simptomi stresa su promjena tjelesne težine, glavobolje, probavne smetnje, psihosomatska oboljenja-čir na želucu, povišen pritisak, srčane tegobe, astma, kožne bolesti, alergije i druge. Kako bi spriječili stalno i svakodnevno nagomilavanje stresnih emocija bilo bi dobro, primjenjivati neke od tehnika eliminiranja stresa (reiki, meditacija, antistres programi, tehnike disanja, yoga, itd.). To su djelotvorni načini kojima ćete se naučiti nositi sa stresnim situacijama te ih eliminirati prije nego što počnu proizvoditi štetne učinke . Zatim ,protiv stresa je dobra redovna tjelovježba koja je odličan način za reduciranje stresa, a tijelu koristi isto koliko i umu. Bit će dovoljno svega dvadeset do trideset minuta tjelesne aktivnosti dnevno. Odmorite se od svega što vam predstavlja napor tako da redovno radite ono u čemu doista uživate. Zdrava prehrana ima veoma važnu ulogu. Razgovor može pomoći da se bolje osjećate. Ne morate uvijek biti u pravu. Budite fleksibilni i spremni na kompromis.Treba da znate da niko nije savršen.Tu su i neki blaži lijekovi za smirenje ili čaj od matičnjaka. MATIČNJAK LIST(Melissae folium) Djelovanje:Preporučuje se kod nervne premorenosti, histerije,depresivnih stanja, migrene - bolesti živaca; hipohondrije ,želučanih smetnji na nervnoj osnovi ili lahki poremećaj rada crijeva,proljev izazvan strahom i tremom,ženske bolesti.Izvrsno je sredstvo kod nesanice u smjesi s hmeljom. Način primjene: 1 kafena kašičica na 2 šoljice kipuće vode. Piti 2-3 šoljice dnevno. [url= http://ljekovite.mojblog.rs/]Vidi još o zdravlju[/url]

........Moje liječenje ljekovitim travama i još.
http://ljekovite.blogger.ba
01/03/2009 11:31